نمودارهای جریان نیلسن برای خدمه اسکلت

نمودارهای جریان نیلسن برای خدمه اسکلت

همانطور که می‌دانید، من به عملکرد هر سریال Disney+ Star Wars در نمودارهای استریم نگاه می‌کنم. قبلاً در سال 2024 من Luminate را نیز به تصویر اضافه کردم و به نمودارهای آن نگاه کردم. قبلاً در مورد طرح‌های Luminate Skeleton Crew صحبت کرده‌ام، زیرا نقشه‌های آن‌ها به‌موقع‌تر منتشر می‌شوند. Nielsen چهار هفته تأخیر دارد و Luminate معمولاً نمودارهای خود را 24 ساعت یا بیشتر پس از دوره جمع آوری داده ها برای پایان هفته منتشر می کند (اما Luminate نمودارهای خود را از اواسط دسامبر به روز نکرده است).

بنابراین نمودارهای استریم نیلسن چه می گویند؟ آیا Skeleton Crew بعد از اینکه هرگز در 10 جدول پخش جریانی Luminate قرار نگرفت بهتر است؟ برای جزئیات کلیک کنید!

نمودارهای جریان نیلسن برای خدمه اسکلت

هیچ عشقی به نیل وجود ندارد

خب… Skeleton Crew درست مثل نمودارهای Luminate به 10 نفر برتر راه پیدا نکرد. بنابراین Luminate و Nielsen موافق هستند. نمایش شماره 10 در نمودارهای سری اصلی Nielsen 384 میلیون دقیقه زمان تماشا داشت.

این اولین باری است که یک سریال لایو اکشن جنگ ستارگان با قسمت اول به فهرست 10 سریال اصلی نیلسن راه پیدا نمی کند. این یک ناامیدی بزرگ برای لوکاس فیلم است و باید آنها را نیز بسیار نگران کند. آیا ممکن است The Acolyte و دیگر نمایش‌های تا حدی ضعیف (Ahsoka، The Mandalorian فصل 3، Obi-Wan Kenobi) مردم را از محتوای جنگ ستارگان در Disney+ دور کرده باشد؟

در اینجا برنامه های دیگر در اولین هفته خود در نمودارهای استریم نیلسن انجام دادند:

Mandalorian S2: 1032 میلیون دقیقه
کتاب بوبا فت: 389 میلیون دقیقه
اوبی وان کنوبی: 1.026 میلیون دقیقه (2 قسمت)
اندور: 624 میلیون دقیقه (سه قسمت)
Mandalorian S3: 823 میلیون دقیقه
آسوکا: 829 میلیون دقیقه (2 قسمت)
دستیار: 488 میلیون دقیقه (2 قسمت)

اکنون Skeleton Crew که دارای دو قسمت و حدود 70 دقیقه زمان است، تنها 385 میلیون دقیقه را پشت سر گذاشته است و به سختی در بین 10 قسمت برتر قرار دارد. و اگر به اعداد Book of Boba Fett نگاه کنید، خواهید دید که این فقط برای یک قسمت با تعدادی قسمت بود. 37 دقیقه زمان اجرا (با تیتراژ)، تقریباً نیمی از آنچه Skeleton Crew با دو قسمت در هفته اول داشت. Skeleton Crew برای رسیدن به 10 قسمت برتر برای دو قسمت در +Disney در ایالات متحده به حدود 5.5 میلیون بازدید نیاز داشت. و حتی آنقدر پایین هم نیست – برای فرنچایز جنگ ستارگان.

فکر می‌کنم Skeleton Crew حتی یک بار هم وارد ده تیم برتر نخواهد شد. بازدید برای نمایشی با بیش از 130 میلیون دلار باید بسیار کم باشد. همچنین شایان ذکر است که دیزنی حتی سعی نکرد همه اینها را به یک داستان موفقیت تبدیل کند، زیرا آنها همچنان در تلاش برای دستیابی به The Acolyte بودند، با ارسال شماره های خود با دیدگاه های جهانی. حقیقت این است که ما چیزی از آنها نشنیدیم. اعداد باید آنقدر بد باشند که هیچ تبلیغات روابط عمومی در جهان نتواند آن را مانند یک داستان موفقیت آمیز جلوه دهد.

اگر من جای لوکاس فیلم بودم، نگران این بودم که فیلم ماندالوریون و گروگو واقعاً ضعیف عمل کند. آنها واقعاً باید این بار بازاریابی را به درستی انجام دهند و جان فاورو باید جادوی دو فصل اول را دوباره به دست آورد. در غیر این صورت جنگ ستارگان ممکن است واقعاً با مشکل مواجه شود.

حقیقت این است که نمایشی که اکثراً بازخوردهای مثبتی از تماشاگران دریافت می‌کند، نتوانسته جذابیتی کسب کند. این به ویژه نگران کننده است، زیرا معمولاً فکر می کنید تبلیغات دهان به دهان تأثیر مثبتی خواهد داشت.

همچنین، Skeleton Crew شانس بسیار بیشتری برای ورود به 10 نمودار برتر Nielsen داشت، زیرا پنجره جمع آوری داده های Nielsen برای نمایش های هفته اول مطلوب تر است. Luminate جمع آوری داده های این هفته را در نیمه شب پنجشنبه متوقف می کند. بنابراین Skeleton Crew تنها کمی بیش از دو روز فرصت داشت تا زمان تماشا را جمع آوری کند. با این حال، نیلسن از دوشنبه تا یکشنبه داده‌ها را جمع‌آوری می‌کند، بنابراین Skeleton Crew بیش از پنج روز فرصت داشت تا زمان تماشا را در هفته اول جمع‌آوری کند.

فکر می کنم وقت آن رسیده است که دیزنی خانه را در لوکاس فیلم تمیز کند. مهم نیست نمایش ها چقدر خوب هستند، بودجه برای همه چیز خارج از کنترل است. نه فقط نمایش ها، بلکه فیلم(های) نیز، خوب، فیلم ساخته شده توسط Lucasfilm (Indy 5). لوکاس‌فیلم که نزدیک به یک میلیارد دلار (بعد از کسر مالیات) برای Andor، The Acolyte و Skeleton Crew خرج می‌کند، دیوانه‌کننده است.

من همچنین فکر می‌کنم که دوره سری‌های Disney+ Star Wars ممکن است به پایان برسد. جنگ ستارگان به کیفیت‌های تولیدی خاصی نیاز دارد، شما نمی‌توانید درام‌های جنگ ستارگان پرمخاطب بسازید که در آن مردم پشت میز می‌نشینند و صحبت می‌کنند، شما به اکشن، گرافیک کامپیوتری، سیارات، قطعات… و این هرگز ارزان نخواهد بود. آنها به وضوح راهی برای ساخت برنامه های لایو اکشن جنگ ستارگان با بودجه معقول پیدا نکرده اند. Obi-Wan Kenobi با بودجه 90 میلیون دلاری نزدیک شد، اما آن نمایش نیز بسیار ارزان به نظر می رسید و در برخی مواقع شبیه یک تولید هواداران بود.

مهمتر از آن، این احتمال وجود دارد که مردم پس از ناامیدی های فراوان عشق خود را به جنگ ستارگان از دست داده باشند. این امر در فروش کالا نیز منعکس شده است، که تا آنجا که می دانیم، تا کنون در پایین ترین سطح خود قرار دارد.

قبلاً گفته‌ام و باز هم می‌گویم… اگر دیزنی نمی‌خواهد جنگ ستارگان با ناله بمیرد، باید خانه را تمیز کند، کندی را جایگزین کند، همه سازندگان جدید را استخدام کند و یک ایده مناسب ارائه کند. برنامه و چشم انداز منسجم برای فرنچایز. از آنجایی که نمایش‌ها اکنون در خط زمانی حرکت می‌کنند، واقعاً هیچ موضوع مشترکی وجود ندارد، همه چیز بسیار پراکنده و تقریباً تصادفی به نظر می‌رسد.

در نهایت، جنگ ستارگان احتمالاً قرار نبود برای صفحه نمایش کوچک ساخته شود. بر خلاف پیشتازان فضا که هرگز برای پرده های بزرگ ساخته نشد، فیلم های پیشتازان فضا هرگز موفقیت بزرگی نداشتند، زیرا همه چیزهایی که مردم در مورد پیشتازان فضا دوست دارند در تلویزیون/استریم بهتر درک می شوند. و همه چیزهایی که مردم در مورد جنگ ستارگان دوست دارند، ممکن است غیرممکن باشد که با بودجه‌های معقول برای پخش تلویزیونی/استریم‌سازی بسازند. مگر اینکه انیمه ای مثل The Clone Wars باشد. اما لایو اکشن جنگ ستارگان با انتظارات زیادی همراه است که باید برآورده کنید.

اگر فصل دوم Ahsoka آخرین سریال لایو اکشن جنگ ستارگان در دیزنی پلاس باشد، تعجب نمی کنم. دیدگاه‌هایی که دیزنی با این نمایش‌ها دریافت می‌کند (خارج از The Mandalorian که تلاش می‌کند به یک فرنچایز تبدیل شود) هزینه‌های هنگفت تولید را توجیه نمی‌کند. به همین سادگی است.

بعدش چی؟ Disney+ همچنان در نمودارهای استریم عملکرد ضعیفی دارد. هیچ سریال اورجینالی در بین ده سریال برتر وجود ندارد. Bluey تنها چیزی است که دیزنی در نمودارهای سری اکتسابی خود دارد و این حتی IP خودش نیست. تنها فیلم موجود در جدول، فیلم کلاسیک Home Alone است که یک فیلم کلاسیک کریسمس است و همیشه در ماه دسامبر در نمودارها ظاهر می شود. یکی دیگر از فیلم های قدیمی کریسمس، Elf، در 10 فیلم برتر Hulu/Max قرار دارد، بنابراین منحصر به Hulu نیست. دیزنی پلاس ممکن است دومین سرویس پخش بزرگ بعد از نتفلیکس روی کاغذ باشد… اما آنها هیچ محتوای حمایتی، چیزهای عجیب، بازی Squid، One Piece ندارند، و The Mandalorian یک شبه حسی داشت، اما هیچ یک از برنامه های دیگر هرگز این را به دست نمی آورند. به موفقیت رسید و در عوض شاهد کاهش بازدهی با کاهش بینندگان نمایش به سریال هستیم، تا جایی که پایان فصل آهسوکا بینندگان کمتری نسبت به پایان فصل آندور داشت. سپس The Acolyte منحل شد… و اکنون Skeleton Crew، اگرچه یکی از بهترین چیزهایی است که لوکاس فیلم تحت مدیریت دیزنی ساخته است، اما در مورد تماشاگر کاملاً شکست خورده است.

وقتی حتی نمایش‌های با استقبال خوب هم مخاطب پیدا نمی‌کنند… وقت آن است که دست به کار شوید. لوکاس فیلم نیاز به تغییرات دارد. زودتر از دیرتر.

نمودارهای جریان نیلسن

منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2025-01-07-the-nielsen-streaming-charts-for-skeleton-crew/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=the-nielsen-streaming-charts-for-skeleton-crew

تحریریه اسباب بازی می
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در وبلاگ

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *