
بروزرسانی: 08 اردیبهشت 1404
بررسی های جریان زنده Skeleton Crew – ظاهر خوبی ندارد
در حالی که هنوز باید مدتی منتظر بمانیم تا Nielsen Skeleton Crew را در نمودارهای استریم خود قرار دهد، Luminate تازه وارد (شرکتی که پشت نمودارهای بیلبورد ایالات متحده قرار دارد) نمودارهای استریم خود را با داده های هفته گذشته به روز کرد، یعنی قسمت 3 Skeleton Crew گنجانده شده است. در مجموعه داده
و برای آخرین سری جنگ ستارگان خوب به نظر نمی رسد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

جود لاو به تعداد بازدیدهای Skeleton Crew نگاه می کند
درست مانند هفته گذشته، Skeleton Crew حتی نتوانست در لیست 10 نمودار پخش جریان برتر Luminate برای نمایش های اصلی قرار بگیرد. این در هفته دوم با اضافه شدن قسمت سوم است.
ورودی شماره 10 فقط 288.9 میلیون دقیقه دارد. حتی خدمه اسکلت هم نتوانست آن را شکست دهد.
این به خصوص بد است با توجه به اینکه سریال جنگ ستارگان - با اختلاف بسیار زیاد - The Acolyte، در هفته دوم خود 380.5 میلیون دقیقه در نمودارهای استریم Luminate با زمان پخش کلی مشابه داشت و در هفته دوم نمایش شماره 6 کلی بود. حداقل Skeleton Crew تقریباً 100 میلیون دقیقه کمتر از آن زمان دارد. البته برای The Acolyte همه چیز به سرعت از آنجا به پایین رفت، اما Skeleton Crew مانند The Acolyte هیچ فشاری را در هفته دوم مشاهده نکرد، که البته خبر بدی برای سریال و Lucasfilm است.
اوایل این هفته، فوربس بودجه 136 میلیون دلاری سریال را منتشر کرد. این «ارزان تر» از The Acolyte است، اما در واقع گران تر از The Mandalorian و همچنین گران تر از Obi-Wan Kenobi است. و در حالی که این بار حداقل می توانید بودجه را ببینید، این سوال باید پرسیده شود که آیا نمایشی با جذابیت محدود (آیا لوکاس فیلم واقعاً فکر می کرد که سریال جنگ ستارگان با شخصیت های اصلی بچه ها با توجه به جمعیت شناسی طرفدارانی که تماشا می کنند موفق خواهد بود؟ فیلم؟) ارزش چنین بودجه ای را دارد؟ و با این همه سرمایه گذاری، بینندگان باید برای سریال لایو اکشن جنگ ستارگان در دیزنی پلاس به پایین ترین حد ممکن برسد. برای هیچ کاری که لوکاس فیلم انجام می دهد دیگر بازگشت سرمایه وجود ندارد.
با توجه به استقبال تماشاگران از نمایش، این غم انگیز تر است. اکثر مردم موافق هستند که سرگرم کننده و سرگرم کننده است و بسیاری آن را بهترین نمایش پس از فصل های یک و دو Andor و The Mandalorian می دانند. اما متأسفانه، حتی تبلیغات شفاهی نیز تأثیری بر رتبه بندی ها ندارد. البته همیشه این امکان وجود دارد که بالاخره دهان به دهان منتشر شود و رتبه بندی Skeleton Crew در هفته های بعد بهبود یابد. ما همچنین باید منتظر نیلسن و نمودارهای آنها باشیم، اما تا آنجا که به The Acolyte مربوط می شود، Luminate و Nielsen تقریباً با هم موافق بودند و اعداد بسیار نزدیک با هم مطابقت داشتند.
اگر نیلسن داده های لومینیت را تایید کند، برای لوکاس فیلم فاجعه بار خواهد بود و سال 2024 کاملاً پوسیده با شکست واقعی به پایان می رسد.
این همچنین تا حدودی به این واقعیت مربوط می شود که به نظر می رسد بازی ویدیویی ایندیانا جونز "The Great Circle" یکی دیگر از شکست های تایید شده یک بازی با مجوز Lucasfilm باشد. اگرچه بررسی ها برای بازی عمدتاً مثبت است، اما با توجه به اینکه این یک بازی AAA است، تعداد بازیکنان در Steam به طرز تکان دهنده ای پایین است. امروز، در تعطیلات آخر هفته، حدود 11 هزار بازیکن دارد، و حتی این اولین آخر هفته کامل پس از انتشار عمومی است (بازی در دسترسی اولیه بوده است).
لوکاس فیلم واقعا یک پونی تک ترفندی است. پس از نابودی ویلو و تبدیل ایندیانا جونز به یکی از بزرگ ترین شکست های باکس آفیس تمام دوران، تنها چیزی که برایشان باقی ماند جنگ ستارگان بود. به نظر می رسد که در حال حاضر در یک مسیر نزولی غیرقابل توقف است. این کالا دیگر به فروش نمی رسد، به طوری که هاسبرو، بزرگترین شریک لوکاس فیلم/دیزنی در صنعت اسباب بازی، در آخرین تماس درآمدی خود، جنگ ستارگان را فراخواند و به همه گفت که چگونه سهم عمده ای در فروش ضعیف برندهای شریک آنها دارد. نمایش ها با بودجه های متورم خود، در دیزنی پلاس شکست می خورند. Andor and Visions فصل 3 در سال 2025 نیز این روند را کاهش نخواهد داد. بنابراین به نظر می رسد که اکنون همه چیز به The Mandalorian بستگی دارد. آیا می تواند جنگ ستارگان را از ورطه نجات دهد، مانند آنچه در سال 2019 انجام داد، زمانی که فصل اول یک موفقیت غافلگیرکننده با Baby Yoda بود؟ یا برای لوکاس فیلم و جنگ ستارگان قبری می کند؟
وقتی حتی چیزی که عموماً تقریباً همه از آن استقبال می کنند، در چارت ها تأثیری نمی گذارد... سؤال این است که لوکاس فیلم دیگر چه می تواند بکند. در این مرحله، من احساس می کنم تنها راه این است که کاتلین کندی را در اولین فرصت حذف کنم و کسی را به جای او بگذارم که اکثر طرفداران دوستش دارند و به او اعتماد دارند.
شما همچنین می توانید بازاریابی Skeleton Crew را مقصر بدانید. با توجه به تاریخچه شخصیت های کودک در جنگ ستارگان، نمایشی درباره بچه ها در فضا همیشه برای جامعه هواداران که عمدتاً بزرگسال هستند، فروش سختی خواهد داشت. اتکای بیش از حد به چیزهایی مانند Goonies برای بازاریابی نیز انتخاب عجیبی است، زمانی که Skeleton Crew در واقع بیشتر از آثار کلاسیک مانند جزیره گنج با موضوع قوی دزدان دریایی خود وام گرفته است. اما نکته اینجاست: در حالی که جورج لوکاس از بسیاری از نمایش ها یا فیلم ها برای برداشت خود از جنگ ستارگان وام گرفته است، هرگز به نظر یک حرکت حساب شده به نظر نمی رسد. و شاید مردم احساس کنند که Skeleton Crew فقط یک حقه است، فقط یک محتوا، و سعی می کند برای افرادی که نوستالژی دارند جذاب باشد.
دلایل هرچه که باشد، واقعیت این است که Skeleton Crew به نظر می رسد یک فاجعه رتبه بندی برای Lucasfilm باشد و در نهایت می تواند کم بیننده ترین سریال Marvel و Star Wars در دیزنی+ باشد (با نادیده گرفتن اکو در اینجا که یک بار در Disney+ ریخته شد و واقعاً بسیار بد بود. اعداد)، با اعداد بدتر از خانم مارول.
اما چیزی که واقعاً برای دیزنی نگران کننده است این است که دومین سرویس پخش بزرگ در ایالات متحده و جهان، بر اساس تعداد مشترکین، در نمودارهای استریم به میزان قابل توجهی معرفی نشده است. Luminate هیچ نموداری برای محتوای دارای مجوز ندارد (بنابراین Bluey وجود ندارد، اما حتی یک IP دیزنی هم نیست)، فقط نمایش ها و فیلم های اصلی، اما Disney+ دقیقاً «۰» ورودی در اینجا دارد، و نه برنامه ها و نه فیلم های تولید شده توسط Disney در اینجا نیستند. نمودارها، حتی اکنون دوباره. هیچ تقاضایی برای محتوای اصلی دیزنی وجود ندارد.
در حالی که یک تازه وارد، Paramount+، با تحلیلگران تنها در اوایل سال جاری توصیه می کردند که پارامونت به تلاش های پخش جریانی خود پایان دهد، با تعداد مشترکین بسیار کمتر، چهار ورودی در نمودارهای نمایش های اصلی، شماره 1، شماره 4، شماره 6 و شماره شماره 1 دارد. ورودی 8، و ورودی شماره 8 فقط یک فصل قدیمی از نمایش شماره 4، شیر زن است. سریال درام با بیلی باب تورنتون و علی لارتر، نمایش شماره 1 پارامونت است. بنابراین حتی یک نمایش ابرقهرمانی یا یک نمایش علمی تخیلی هم نیست. باب ایگر باید استراتژی کلی محتوای دیزنی را به طور جدی مورد بازنگری قرار دهد. با توجه به تعداد مشترکین، فقدان محتوای Disney+ در نمودارها تکان دهنده است.
و زمانی که فرنچایزهای اصلی مانند Star Wars Now حتی به طور کامل در نمودار شکست نخورند - علیرغم استقبال عمدتاً مثبت از سوی افرادی که هنوز کل فیلم را تماشا می کنند - همه زنگ های هشدار باید به صدا درآیند. لوکاس فیلم نمی تواند اینگونه ادامه دهد. و دستیار ممکن است خیلی بیشتر از آن چیزی که برخی دوست دارند باور کنند به جنگ ستارگان آسیب زده باشد. لزلی هدلند سعی کرد به تنهایی جدای را نابود کند، جنگ ستارگان را تخریب کند و همه چیز را در مورد شیطان بسازد. او ممکن است موفق شده باشد، اما نه آن طور که او یا کاتلین کندی می خواستند.
و قبل از اینکه کسی چیزی بگوید: با این نوع بودجه، جنگ ستارگان و دیگر چیزهای تولید شده توسط دیزنی چیزی جز قرار گرفتن در ده رتبه برتر جدول دریافت نمی کنند، یک فاجعه است. شما پول زیادی را برای چیزی خرج نمی کنید تا آن را در رده «همچنین بازی شده» قرار دهید. اگر این چیزها 40 یا 50 میلیون دلار قیمت داشته باشند، این مشکل کمتری خواهد بود. اما برای لوکاس فیلم یا دیزنی دشوار است که با توجه به تعداد مشترکین دیزنی+، آرزو داشته باشند چیزی جز یک بازیکن بزرگ باشند. با این حال آنها نیستند.
لوکاس فیلم نیز به شدت نیازمند تقویت روابط عمومی مثبت است. همانطور که گفته شد، تنها چیزی که می توانم به آن فکر کنم حذف سریع کاتلین کندی و جایگزین کردن او با شخصی است که طرفداران از او حمایت می کنند. من اکنون بر سه شکست بزرگ پشت سر هم نظارت کرده ام. ایندیانا جونز در سال 2023، دستیار و اسکلت در سال 2024 و دیزنی در دو سال گذشته صدها میلیون دلار ضرر کرده است. حتی بازی های دارای مجوز نیز شکست خوردند. هم قانون شکنان و هم اکنون ایندیانا جونز ناامیدی تجاری هستند. خوب، واقعاً فلاپ می شود. استودیو و IP های آن نیاز به یک تغییر اساسی دارند. تقریبا
نمودارهای جریان لومینت
منبع: https://www.jeditemplearchives.com/2024-12-14-skeleton-crew-streaming-ratings-it-does-not-look-good/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=skeleton-crew-streaming-ratings-it-does-not-look-good